View Full Version : my Aussie Bum speedo
briefsguy
10-23-2005, 07:25 AM
I use them as speedo, even if, on the aussie bum website, they are in the underwear section :-)
briefsguy
10-24-2005, 04:34 PM
…and they are very comfortable :)
scootmanca
10-24-2005, 04:38 PM
Boy these look good on you. They are different than the others.. It looks like they are made out of Cotton. ;)
briefsguy
10-24-2005, 04:49 PM
don't understand what you mean when saying "they are made out of cotton", but I can tel you: they are great to go to the pool, even if AussieBum, on their website, has put them in the underwear section :-)
johseb2
10-25-2005, 03:38 PM
They are made of cotton - mostly. These are aussiebum Breathes and they are like a cross between briefs and speedos. the yellow side panels that you can see above are made of nylon speedo-type material; the orange bits are cotton withy nylon lining.
I have 3 pairs of these. But they look much better on briefsguy!!!
deusex
10-25-2005, 04:03 PM
I have a pair as well, and they look so much like swimwear, that you can't help but want to wear them in the pool.
My only concern, is that they won't be able to handle the Chlorine and will fall apart.
If yours fall to pieces briefsguy, make sure we're all there to witness it! ;)
briefsguy
10-25-2005, 04:30 PM
ok John, I'll tell you when I wear them to the pool :D
briefsguy
10-28-2005, 04:26 PM
other pics in this serie. I believe to buy another one, they are so comfortable!!! ;)
May I pull the string and undo this bow ?!!! great set of pics ;)
briefsguy
10-28-2005, 05:17 PM
thanks Sam… here are the last ones, will try this week-end to do new ones…
briefsguy
10-28-2005, 05:18 PM
I have forgotten this one!!! ;)
superdoc
10-29-2005, 12:05 AM
Well, try wearing these in the shower/tub or a pool and let us know what the effect is. In a flash, I would wear them in the water anyway. :bath :bath
briefsguy
10-29-2005, 04:10 AM
I've tried them under the shower, immediatly when i have received them. Not yet at the pool, but I've sent an email to aussiebum to ask them for, if they have got feedback, etc… I have joined to my mail one of the self pics above…… :D
JacksonMoore
10-29-2005, 07:08 AM
MAN, these things are fucking sexy and so are YOU. can I buy somewhere online?
briefsguy
10-29-2005, 07:41 AM
hello JacksonMoore,
yeah you can buy them online, on aussiebum.com (in the underwear section, breathe) or on ebay too they are easy to find…
J' aimerais être la cordelette blanche qui se balade sur ta bosse pendant que tu dragues les garçons qui à leur tour regarderaient la cordelette et penseraient: j' aimerais être la cordelette qui se promène sur sa bosse...
briefsguy
02-17-2006, 05:50 PM
tu sais Onan, être cette cordelette de ma bosse de slip, c'est pas forcémet de tout repos… :) Elle est dénoué, renouée, re-dénouée, etc. C'est vrai que j'aime bien la laisser apparaître, la dénouer négligemment, la laisser dénouer, effleurer par des mains, des doigts… C'est marrant le hasard, je porte ce slip ce soir, et en écrivant, je sens et je vois la bosse qui frémit, qui palpite, qui se gonfle, la cordelette est largement par-dessus l'élastique, elle est quasiment complètement dénouée comme sur une des photos !
Bon, faut que je refasse des photos, c'est ça ??? :D
Oui, c' est ça. Maintenant, j' aimerais encore plus être la cordelette sur ta bosse frémissante. Rien que l' idée de me faire nouer, dénouer et renouer sans cesse. Tes mains me saisissent et me voilà un noeud gordien que tu détricotes avec douceur ou violence...
briefsguy
02-19-2006, 05:34 AM
oui, sans cesse fait et défait, parfois avec nonchalance et tranquillité, parfois avec impatience, parfois seulement pour le jeu du faire et défaire, pour vérifier que le nœud tient bien mais ne tient pas trop non plus… C'est tout un art en fait d'être cordelette de speedo… Elle doit contenir sans oppresser, laisser libre de ses mouvements et de ses besoins d'ampleur une bosse de garçon qui frémit, qui vit, qui bouge et prend ses aises juste sous elle, au plus près d'elle, juste séparée d'elle par un bout de coton… La bosse de ce garçon a besoin d'aise, de davantage d'ampleur, elle doit pouvoir se relever pour témoigner de sa lourdeur : la cordelette doit suivre ces mouvements sans broncher, elle doit se laisser balader, modeler le moulé de la bosse de slip pour la mettre en valeur et se mettre en valeur elle-même comme une partie indispensable de ce speedo… C'est tout un art je te dis, sur lequel il reste encore bien des choses à dire… ;)
briefs30
02-19-2006, 09:49 AM
Great pics, as usual:-) Thanks for posting:-)
Ces cordelettes, c' est de la poésie en mouvement. Elles vibrent au moindre frémissement de la bosse et s' impatientent de voir la bosse s' épanouir au grand jour de plaisir, de jouissance et de tendresse pour la bosse d' un autre garçon qui justement passait par là par le plus pur des hasards et qui voyant la cordelette, se disait: "Heureuse cordelette".
Dans les stades
me balade
sur la bosse
des beaux gosses.
Qui suis-je?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.